Чому варто відключити сажевий фільтр DPF?
Стабільна робота двигуна
Після відключення сажевого фільтра DPF, не буде жодних засмічень та втрати потужності
Зменшення витрат на паливо
Відключення фільтра сажі призводить до зменшення витрати палива
Покращена продуктивність та потужність
Вихлопна система працює без обмежень, що покращує динаміку
Відсутність помилок у ECU
Відключення контролю DPF позбавить від частих помилок, пов’язаних із засміченням фільтра
Зменшення ризику забруднення фільтра
Під час коротких поїздок на низьких швидкостях, фільтр не має можливості повністю очиститися, що призводить до накопичення сажі
Зменшення витрат на обслуговування авто
Відключення фільтра сажі дозволить Вам уникнути додаткових витрат на обслуговування автомобіля
Етапи роботи
- Повна діагностика блоків автомобіля
- Перепрошивка ECU
- Фізичне видалення (за потреби)
- Контрольне тестування та гарантія
Гарантія на роботи: 2 роки
Ціна відключення сажевого фільтра DPF: від 4000 грн
Фото наших робіт
Ви власник дизельного автомобіля та постійно стикаєтеся з проблемами сажового фільтра DPF? Часті регенерації, втрата потужності та зростаючі витрати на обслуговування можуть перетворити приємну їзду на щоденну боротьбу. Відключення DPF може стати оптимальним рішенням для вашого авто, повертаючи стабільність і продуктивність двигуна.
Що таке DPF і як він працює?
DPF (Diesel Particulate Filter) — це сажовий фільтр, призначений для зменшення викидів твердих часток (сажі) у вихлопних газах дизельних автомобілів. Він накопичує сажу та інші частки, а потім очищується через процес регенерації, коли фільтр розігрівається до високих температур. Основна мета DPF — відповідність нормам екології Euro 4, Euro 5 та Euro 6. Однак, зі збільшенням пробігу та віку авто, фільтр може викликати ряд проблем.
Проблеми з DPF, які відчувають власники авто
- Засмічення фільтра: під час коротких поїздок на низьких швидкостях фільтр не має можливості повністю очиститися, що призводить до накопичення сажі
- Зростання витрат на паливо: процес активної регенерації підвищує витрату палива, оскільки двигун повинен працювати на підвищених обертах для спалювання сажі
- Зниження потужності двигуна: через забитий DPF вихлопні гази не можуть нормально вийти з системи, що призводить до втрати потужності та динаміки
- Часті помилки в ECU: забитий фільтр DPF викликає помилки в електронному блоці керування (ECU), які можуть призвести до обмеження роботи двигуна (аварійний режим)
Найпоширеніші помилки при засміченні DPF
- P2002 – Низька ефективність фільтра DPF: означає, що фільтр переповнений сажею і його необхідно очистити або замінити
- P244B – Високий тиск вихлопних газів: свідчить про надмірний тиск до фільтра DPF, що може викликати серйозні проблеми з вихлопною системою
- P2458 – Тривалий процес регенерації DPF: сигналізує про те, що регенерація триває занадто довго, і фільтр не встигає очиститися
- P2452 – Проблеми з датчиком тиску DPF: несправність датчика, який вимірює тиск до і після фільтра, може призвести до неправильного визначення стану DPF
На яких автомобілях встановлюється DPF?
Сажовий фільтр DPF встановлюється на більшість дизельних автомобілів сучасних поколінь. Ось основний перелік марок, які найчастіше використовують DPF:
- Audi
- BMW
- Citroën
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Jaguar
- Kia
- Land Rover
- Mazda
- Mercedes-Benz
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Renault
- Seat
- Skoda
- Subaru
- Suzuki
- Toyota
- Volkswagen (VW)
- Volvo
Це неповний список, але він охоплює більшість моделей, на яких встановлюється DPF.
Переваги відключення фільтра DPF
- Стабільна робота двигуна: більше жодних засмічень та втрати потужності
- Зменшення витрат на паливо та обслуговування: двигун не потребує додаткового навантаження для регенерації фільтра
- Покращена продуктивність та потужність: вихлопна система працює без обмежень, що покращує динаміку
- Відсутність помилок у ECU: відключення контролю DPF позбавить від частих помилок, пов’язаних із засміченням фільтра
Як відбувається відключення DPF?
- Діагностика: проводимо повну комп’ютерну діагностику для визначення стану фільтра та наявності помилок
- Перепрошивка ECU: видаляємо програмне забезпечення, що відповідає за контроль DPF, щоб блок керування двигуном більше не реагував на його відсутність
- Фізичне видалення (за потреби): видаляємо фільтр з вихлопної системи для досягнення максимального результату
- Контрольне тестування: перевіряємо авто на наявність помилок і гарантуємо стабільну роботу двигуна
Чому варто обрати саме наш сервіс?
Наша команда має багаторічний досвід у роботі з системами контролю викидів, а також сучасне обладнання для діагностики та перепрошивки блоків ECU. Ми гарантуємо якість, швидкість виконання та стабільну роботу вашого автомобіля після відключення DPF.
Зв’яжіться з нами
Якщо ви втомилися від постійних проблем із сажовим фільтром DPF та хочете повернути стабільність та потужність вашого авто, звертайтеся до нас!