Видалення каталізатора, DPF і AdBlue на Renault Master 2.3 dCi 2019 року

відключити каталізатор, отключить катализатор, катализатор, каталізатор, видалити каталізатор, удалить катализатор, euro2, kat off, чіп-тюнинг, чіп тюнинг, чип тюнинг, чип-тюнинг, chip tuning, катализатор, Euro2, удалить катализатор в днепре, отключить катализатор в днепре, adblue відключити, отключить adblue, scr відключити, видалити scr, отключить scr, калибровка прошивок, калибровка bin, ua-service.com.ua

Діагностика та вирішення проблем

Сучасні дизельні двигуни оснащені екологічними системами, такими як каталізатор, сажовий фільтр (DPF) та система подачі сечовини (AdBlue). Проте з часом ці елементи можуть засмічуватися або виходити з ладу, що призводить до зниження потужності автомобіля та появи помилок у блоці керування двигуном.

Один із таких випадків – Renault Master 2.3 dCi 2019 року з блоком керування SID310, який прибув до нас із проблемою втрати потужності та обмеженням обертів двигуна.

Діагностика та виявлені помилки

відключити каталізатор, отключить катализатор, катализатор, каталізатор, видалити каталізатор, удалить катализатор, euro2, kat off, чіп-тюнинг, чіп тюнинг, чип тюнинг, чип-тюнинг, chip tuning, катализатор, Euro2, удалить катализатор в днепре, отключить катализатор в днепре, adblue відключити, отключить adblue, scr відключити, видалити scr, отключить scr, калибровка прошивок, калибровка bin, ua-service.com.ua

Під час комп’ютерної діагностики були виявлені наступні коди помилок:

  • P20EE – Низька ефективність системи SCR (AdBlue).
  •  
  • P204F – Проблеми в роботі системи управління AdBlue.
  •  
  • P2002 – Обмеження пропускної здатності фільтра DPF.
  •  
  • P0420 – Зниження ефективності каталізатора через його старіння.
  •  

Крім цього, ми провели тестування тиску у випускному колекторі. Виявилося, що фільтр DPF та каталізатор мають критично низьку пропускну здатність, через що авто «душилося» та втрачало динаміку.

Виконані роботи

Після узгодження з клієнтом було ухвалено рішення про видалення несправних компонентів системи очищення вихлопу та перепрошивку блоку керування двигуном.

  1. Оновлення програмного забезпечення ECU – прошивка блоку керування двигуном до актуальної версії, видалення помилок, відключення моніторингу DPF та AdBlue.
  2. Відключення клапана EGR – це дозволило уникнути накопичення нагару у впускному колекторі.
  3. Механічне видалення каталізатора та DPF – демонтаж випускного колектора, вилучення каталізатора та засміченого фільтра DPF.
  4. Встановлення пламегасника та стронгера – для коректної роботи вихлопної системи без каталізатора.
  5. Заміну прокладок та кріплень – встановлення нових ущільнювачів, змазка різьбових з’єднань мідною пастою.
  6. Чіп-тюнінг двигуна – оптимізація прошивки для збільшення потужності та крутного моменту.

Результат роботи

Після виконання всіх робіт автомобіль пройшов тестові заїзди. Потужність двигуна відновилася, система AdBlue та DPF більше не впливають на його роботу. Авто більше не потребує заправки AdBlue, що дозволяє значно зекономити на обслуговуванні.

Чому варто обрати нас?

Спеціалізуємося на комерційних автомобілях та спецтехніці. Використовуємо професійне діагностичне обладнання. Пропонуємо якісне програмне забезпечення та механічні рішення. Надаємо гарантію на всі виконані роботи.

Телефон: 068-524-37-75 Сайт: https://ua-service.com.ua/contact/
Якщо ваш автомобіль втратив потужність або має помилки системи AdBlue, DPF чи EGR – звертайтеся до нас, і ми допоможемо усунути проблему назавжди!

About the Author

Anton

Компьютерная диагностика Автомобилей, Спец Техники Агро Техники
Перепрошивка Блоков Управления Двигателем Отключение Удаление Катализатора Системы Adblue SCR фильтра DPF FAPклаппана EGR ЕГР
Настройка добавления мощности уровня Stage 1 Stage 2

Вам также могут понравиться эти